January 2017

je mi blbě

21. january 2017 at 15:16 days
Heyo,

jenom dávám vědět, že mi není dobře. Jako psychicky. Dietu pokračuju.

300 19/1

20. january 2017 at 0:17 days

Jídlo: 3 kiwi, banán, lískové oříšky, med (279 kcal), křehký plátek tmavý (23 kcal)

Pití: 0,7 l voda, 1x káva

250 18/1

19. january 2017 at 7:05 days

ráno: pudink (268 kcal)
odpoledne: malé jablko (66 kcal)

Pití: 1,5l vody, 2x káva
pohyb: 1 hod tenis (-299 kcal)

Proč se nepřejíst

18. january 2017 at 15:42 inspiration
1. jedení Tě pošle zpátky, bude to jenom dýl trvat než se staneš štíhlou
2. opravdu to stojí za všechen pocit viny a sebenenávist? když nejedení je 10x lepší pocit
3. štíhlá stehna, ve všem
-skinny jeans
-sukně
-kraťasy
-při sezení, ležení i při chůzi
4. ploché bříško
-crop topy
-šaty
-plavky
5. klíční kosti
-náhrdelníky
6. hubeňoučká zápěstí
7. hubená tvář
8. překvapené komentáře/komplimenty
-Ty jsi zhubla?
-jíš vůbec?
9. kostnaté prsty
10. žebra
11. kontrola
12. klesající váha
13. už nebudeš tou tlustou kamarádkou
14. thigh gap
15. být konečně šťastná


o mně

17. january 2017 at 21:56
Ahojky :)
Ačkoliv nemám diagnostikovanou anorexii a doufám že nikdy mít nebudu, tohle je 'pro ana' blog. Proto varuju všechny kdo se s tímhle temátem nestotožňují aby odešli nebo přinejmenším nemoralizovali. Vím co je anorexie zač a znám dokonce i ostatní PPP. Jediné, které by bylo možné mi diagnostikovat je ZP.Ano vím že je to špatné a vím co dělám, taky vím že nikoho nenutím tohle dělat.
Krátké TW mám za sebou tak něco o mně. Je mi 17, vážím hodně a měřím 169 cm. Kolem jídla se můj život točí asi od 10, kdy jsem poprvé přemýšlela nad tím jak moc jsou moje stehna tlustý. První hubnutí brutálním omezením přísunu jídla přišlo ve 14 letech, kdy se číslo na váze blížilo 60 (pár měsíců před tím jsem si řekla že nikdy nemůžu vážit přes 60). Odpřísahla bych že úplnou náhodou jsem si taky pár týdnů před tím ze srandy hledala 'jak se stát anorektičkou'. Pamatuju, že to znělo přesně takhle. Našla jsem právě několik pro ana blogů a začetla se. Na nějakou dobu jsem to pak nechala být. Jenže přišel den, kdy bylo na váze 59,x kg (x>5). Tak jsem to vyhledala znovu, kromě tipů jsem taky našla nějaký jídelníčky a denní zápisy těchto holek. Ze začátku jsem to moc nehrotila. Jedla jsem jenom trochu míň - odhadem tak 800 kcal/den. Časem jsem viděla ABC Diet a její výsledky. Tehdy jsem zhubla docela rychle kolem 5 kg. To bylo tak všechno protože pak přišla i mia... Moje nejnižšší váha byla 52-53 kg. Bylo to krásné. Ani ne moc vyhublé, BMI pořád normální, lehce podváha. Krása. Nevydrželo mi to dlouho... Mám hrozně malou vůli. Chci to všechno napravit. Teď vážím 64 kg a musí to dolů. Ještě než mi začne nějaký moralista psát, že lepší je hubnout zdravě... Ano, je. Bez debaty. Jenže mě to nebaví a nechci tak hubnout, žít na zelenině, denodenně vykašlávat plíce a mít pořád bolavý tělo. Neříkám, že si nikdy nezacvičím, mám pravidelný sport. Stejně jako zdravá strava - je nejdůležitější součást našich životů. Bohužel já když jím zdravě tak mi to vydrží maximálně 3 dny. Vše je bez chuti (tedy alespoň pro mě). Možná to jsou výmluvy. Ale jednoduše - mě ana baví a mám ji ráda.
- Já na jiném ana blogu, 31.3.2016


200 17/1

17. january 2017 at 21:36 days

Oběd: vepř. maso s mrkvovou omáčkou a rýží (288 kcal)

Pití: 1l vody, sugar-free energiťák, 0,5l čaje

No jo, je to trochu přes limit...dokonce i přes zítřejší limit. Udělala jsem chybu a stoupla si na váhu během dne... Jsem tak strašně slabá! Kde je ta doba, kde jsem se dokázala ovládat???

fast 16/1

17. january 2017 at 15:14 days

Jídlo: nic

Pití: 1l vody, 2x káva, 0,5l čaj